Wilco living it up@Cyprus!

Dag 73: Loong weekend

Nou nou, het was me het weekendje wel weer.. Afgelopen donderdag leek in eerste instantie een prachtig avondje te worden. Ik had de vrijdag vrij genomen omdat Anna jarig was, dus het weekend was voor mij donderdagavond al begonnen. 's Middags een flesje D&G Light Blue opgepikt, eigenlijk het enige vrouwengeurtje dat ik zou kunnen herkennen uit duizenden. 's Avonds was het uiteraard wel eerst het wekelijkse voetbaluurtje. Nadat die redelijk verlopen was, bleven we allemaal eigenlijk een beetje hangen, en na lang stilzitten na het voetbal, besloten we richting MacDonalds te gaan voor een smakelijk maaltje. Tegen de tijd dat we richting Guaba gingen, was het al half 12, en verrassend genoeg beslotenRobin, Nima en Andre om niet mee te gaan naar Guaba.

Sealed
Whatever.

Maria en Xenia besloten in ieder geval wel te proosten op Anna's verjaardag en zo zaten we donderdag op vrijdagnacht om 0:00 champagne te proosten op Anna der 21e verjaardag.
Happy Birthday baby!

Laughing

Totdat mijn gezellige avond wreed verstoord werd..Telefoon van Nicky?! Om half 1 's nachts?

Undecided
Ok..Ff rustig plekje opzoeken..

Jochie, alles goed?
Hey, heb je het al gehoord?
Nee, wat?
Michael Jackson is dood...
WAT?! Je maakt een geintje..
Nope, over het hele nieuws, op de radio etc. het lijkt serieus afgelopen te zijn...geen concert ouwe..

Frown

Zoals velen van jullie misschien wel wisten, zouden Nicky en ik aanstaande 16 juli zijn tweede concert (van de 50) bij gaan wonen in London..Ook even over geblogd op Hyves hierover:

Klik hier voor mijn Hyves blogje

Inmiddels hebben Nick en ik besloten toch lekker 3 daagjes Londen te doen, weliswaar niet waar we voor kwamen, maar ik kijk er naar uit jochie, kan niet wachten je weer te zien!

Laughing

Uiteraard ging het nieuws als een lopend vuurtje door Guaba en je hoorde steeds meer mensen erover praten..Ik kan wel zeggen dat ik geschokt was, maar aangezien het Anna's verjaardag was, besloot ik er later wel aandacht aan te besteden..

Na men meisje de volgende ochtend blij te hebben gemaakt (met der cadeautje, geen rare dingen denken

Wink
), zaten der ouders al in de woonkamer achter de buis gekluisterd..
Op zo'n beetje ieder kanaal breaking news..muziekzenders zondden alleen nog MJ uit..Toen begon ik het pas een beetje te beseffen.. De rest van de dag hebben we bij het zwembad gehangen, niet veel meer gedaan..

's Avonds hadden we echter een feestje gepland, rond 9 uur waren we met een mannetje of 7 en vonden we het tijd om de kaarten maar eens tevoorschijn te toveren..
Een leuk spelletje Kings volgdde, waarna de Bob's aan de beurt waren de overige 5 redelijk vrolijke feestgangers richten de stad te rijden..Afijn, jullie zullen begrijpen dat we niet thuis waren voor het licht werd

Tongue out

Zaterdag moest Anna werken vanaf 5 uur en aangezien ik behoorlijk kapot was van de avond daarvoor besloot ik lekker bij haar thuis te blijven om aan men scriptie te werken (jaa, in het weekend, schouderklopjes mogen)..Rond een uurtje of half 10 vroeg Maria (zusje Anna) of ik zin had om een filmpje te pakken..Die avond dus naar Transformers 2 geweest, leuke film, goede special effects, maar moet zeggen dat ik er niet heel warm of koud van word..Ga binnenkort wel lekker HP6 kijken

Laughing

Zaterdag lekker thuisgebleven nadat Anna klaar was met werken..

Zondag moest Anna weer werken maar aangezien Guaba de laatste tijd een beetje minder werd, zijn we er niet zo veel meer geweest..Ik had het gevoel dat het deze zondag wel eens anders kon worden..Met Robin, Xenia en Maria weer een heerlijk 'ouderwets' zondagje Guaba gehad..Toen het feestje rond 9en afgelopen was, begonnen de schoonmakers de vloer schoon te vegen..Hilarisch om ze een liedje te leren:

I WANT YOU TO TAKE A BROOM
AND SWEEP THE YARD
BLA BLA BLA BLA BLA
OR WE GONNA FALL APART

DON'T GIVE ME NO BLA BLA BLA
YOU HAVE ALL DAY AND NIGHT
I'M HARD TO SATISFY SO
YOU BETTER DO IT RIGHT

WORK!
WHAT YOU WAITING FOR?
WORK!
PUT YOUR BACK IN IT!
WORK!
JUST A LITTLE MORE!

Etcetera....

Daarna met Nima, Andre, Robin en nog wat anderen de finale Confederations Cup gekeken..finale wat?! Schijnt 1 of ander voetbaltoernooi te zijn gespeeld laatste 2 weken, die dienen als opwarmertje voor het WK..
Goed, hartstikke leuk, moet zeggen was onder de indruk dat USA eindelijk kan voetballen, maar uiteindelijk zijn de Gele Kanaries er (terecht) met de overwinning vandoor gegaan, aanvallend voetbal wint (opnieuw) een grote finale!

Helaas helaas helaas...was het weekend daarna weer voorbij..afgelopen..finito..basta...Vond het niet erg om vandaag weer aan het werk te gaan, begrijp me niet verkeerd..maar als je een beetje gewend raakt aan het slapen, dan is vroeg opstaan
toch weer even wennen

Wink

Fotootjes komen eraan!!!!!! Ga ze zsm uploaden, misschien vandaag al..heb weinig inspiratie meer.. O ja! Nog een nieuwsflash:

Afgelopen donderdag kreeg ik een smsje van Blonde B! Wie?! Blonde B, de Poolse die van het eiland vertrokken was, en me hier de eerste weken het hoofd op hol draaide..Mevrouw is terug, maar begeeft zich dit keer in de magische omgeving van Ayia Napa..desalniettemin wou ze toch even 2 avondjes Limassol meepakken en ze smste afgelopen donderdag wat ik aan het doen was.Toen ik terugsmste dat ik mijn vriendin der verjaardag aan het vieren was, heb ik niks meer van der gehoord....

Gek, he?

Kus uit Cyprus

Reacties

Reacties

nicky

ben je dom!? vriendin.. gast die zie je zo nooit meer.. dat is tijdelijk en je voelt er niets van.. oh oh oh je zal ook nooit een player worden hea!:P

vince

Wilco vriend,

SENSATION is gewoon al bijna, en wij beide gaan dat enorme spectakel missen. Jammer want keek er wel naar uit! Volgend jaar samen pakken?

Het was de footbal federations cup, en rara waar werd het gehouden? Juist South Africa. Ik was naar een wedstrijd geweest...

Trouwens niet om het 1 of ander, maar in de volgende blog wil ik wel dat je speciaal voor mij een foto zet van jou en jou meisje he, samen! ik wil der even keuren(A). Maar jou kennende zal het wel goed zitten! Vind het nog steeds leuk je verhalen te lezen dus ga zo door.

vince

Deepak

Ten eerste: zwaar K.U.T. van MJ..!!
Verder: D&G lightblue is van mij, en neeeee niet van Nicky wat hij wel zal beweren :P
iig, leuk druk weekend.. en fijn je vandaag op msn gesproken te hebben!!!
we faxen weer..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!