Wilco living it up@Cyprus!

Dag -4: Voorbereiden

De titel, Cyprus, dag -4, slaat op vandaag. Want vandaag over 4 dagen ben ik 7 maanden lang te vinden op het zonovergoten eiland Cyprus. De oorzaak? Komt ie:

Nadat de kredietcrisis ook mijn vorige werkgever een draai om de oren heeft gegeven,heb ik 3 weken geleden besloten mijn afstudeerstage elders te voltooien. Via het wereld wijde web ben ik een advertentie tegengekomen die precies in mijn straatje paste. Na mijn cv en motivatie te hebben verstuurd ben ik 's middags teruggebeld door een medewerker van de Freemont Group op Cyprus. Na een prettig telefoongesprek te hebben gevoerd, heb ik aangegeven dat ik per direct beschikbaar ben. Vervolgens gaf mijn gesprekspartner aan dat ik per direct was aangenomen, en zo geschiedde dat ik aanstaande zondag om 14:00 Nederlandse tijd het vliegtuig in stap (als het goed is) en om 19:15 Cypriotische tijd (als het goed is) een nieuw avontuur in mijn leven ga beginnen.

Ik vertrek uit mijn huisje waar ik toch een dik half jaar heb gewoond, en ben inmiddels bezig de puntjes op de spreekwoordelijke i te plaatsen..

Natuurlijk vertrek ik niet zonder gedag te zeggen en geef ik eerst aanstaande vrijdag nog een (hopelijk) mooi afscheidsfeestje. Via Hyves ga ik proberen de mensen hier in Nederland regelmatig op de hoogte te houden van mijn belevenissen.

Ik ga iedereen hier natuurlijk ontzettend missen, maar kan niet wachten tot ik geland ben om eerlijk te zijn! Freemont Group Cyprus is gesitueerd in Limasol:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Limasol

Hou mijn blog dus een beetje in de gaten, voor de mensen die er niet zijn as vrijdag alvast tot op Cyprus, voor de mensen die er vrijdag zijn, tot dan!!

Wilco

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!