Wilco living it up@Cyprus!

Dag 13: Druk, druk, drukke week

Sorry, sorry sorry...ik ben de afgelopen week een beetje druk geweest en daarom niet meer aan bloggen toegekomen..Het is hier inmiddels kwart over 3 en heb net lekker op t strand liggen bakken..pas de tweede keer dat ik daar aan toe ben gekomen..

Afgelopen maandag is de week dus begonnen..op het werk betekende dit de tweede week, dus het excuus van 'dingen regelen voor mijn appartementje etc.' ging niet meer op,ik moet nu echt aan de bak

Laughing
..

Dat lukt aardig, mijn baas is tevreden volgens mij..Dinsdagavond was ik druk met wassen (in wasserette, pff sjouwen met kleren over straat is niet leuk

Undecided
) en daarna was er uiteraard CL-voetbal, dus ben ik lekker in Step In gaan kijken. Woensdag hadden we een welkom voor de nieuwe mensen op het werk, ik dus, Wilbert en Olga. We zijn gezellig met zijn allen wat gaan drinken en kregen een buffet voorgeschoteld. Oja, hier heb ik ook nieuwe opa gevonden! Derek, waar ik vorige blog over verteld heb, vertelde dat hij een kleinkind heeft. Op zen beste Nederlands zei hij vervolgens: Iek bin ean ooopaah..

Sinsdien noem ik hem opa, help ik hem de weg oversteken, en haal zen pantoffels

Laughing

Derek vertelde ook nog een prachtig verhaal, toen hij zijn Nederlandse schoonouders vroeg wat ze allemaal in de moestuin hebben staan: Ghebben joelly ook aambeien? Je had erbij moeten zijn, en je moet eigenlijk ook zen accent horen, echt geweldig

Laughing
..

Donderdag was koninginnedag in NL, en ik besluit 1 jaartje geen koninginnedag te vieren, gelijk de fik in de pan..Nee verschrikkelijk natuurlijk wat er allemaal gebeurd is, en een zwarte bladzijde in de Nederlandse geschiedenis..

Desalniettemin was het volgende dag Labour day, en dat betekent een vrije dag op Cyprus. Het zou dus druk zijn in de stad, dus ik besloot donderdag ook even naar Step In te gaan. Aldaar aangekomen spotte ik al gauw B&B..We hebben gezellig wat gedronken met zijn drieen en hadden het over van alles en nog wat tot het op het autorijden hier op Cyprus aankwam. Heel subtiel vroeg blonde B mij hoelang ik mijn rijbewijs dan had..jaartje of drie, loog ik om indruk te maken..Oh, zegt ze: dus je bent 21.......

Kut..aan mijn gezicht kon ze zien dat ik niet meer kon liegen en aan haar gezicht kon ik zien dat ze t een beetje jong vond..Maar ik laat me niet zomaar uit het veld slaan, bovendien wist ik helemaal niet hoe oud zij was, maar ze zei dat ze al 7(!) jaar haar rijbewijs heeft. (18+7=25?!?!) langzaamaan werd die discussie een beetje uitgedoofd, maar we hadden nog steeds een heel gezellig avondje..Gisteravond was het vrijdag, eindelijk weekend na een drukke week en had ik afgesproken met Malaz om een potje te gaan poolen in Step In..en ja hoor, nog geen 10 minuten binnen, en wie komen der binnenlopen? B&B..De pooltafels staan boven, B&B waren beneden, en dus hadden zij mij nog niet gezien..Ik besloot me maar even 'casual afzijdig' te houden, de toiletten waren immers boven, dus met een beetje geluk loopt ze net naar boven op het moment dat ik met een wereldstoot de zwarte bal via 26 banden in de juiste pocket stoot..Dat was helaas niet het geval maar ze kwam inderdaad rond een uurtje of half 1 naar boven lopen..ik vroeg of ze om 1:30 ook naar de discotheek ging(zie vorige blog) en haar antwoord was 'Maybe'..Malaz en ik gingen even later beneden wat drinken halen en toen zag ik dat ze weer met de 'German Navy Guys' aan het praten was(zie ook vorige blog)...Ik bleek het gesprek van de dag te zijn geweest, want zodra de oudste, dikste, lelijkste marinier mij zag begon hij te juichen en me overweldigend te begroeten..'We were just talking about you being 21 and Barbara being 28................................

Surprised

Ok, blijkbaar heeft zij er dus moeite mee (ik niet hoor

Cool
)...Malaz en ik besloten naar de discotheek beneden te gaan en (zoals verwacht) geen teken van B..Jammer dan, dacht ik..more fish in the sea en ik begon me te vermaken met Malaz..Na een tijdje zag ik uit men ooghoek dat ik al een aantal keer werd aangekeken door een blonde schone..na 2 keer ontzettend lief terug te hebben gelacht, besloot ik er maar gewoon op af te stappen..Katia is from Russia en danst beter dan B..Ze woont hier en werkt ook in een hotel..(veel tourisme hier) Afkomstig uit St. Petersburg en zoals gezegd, blond met groene ogen..Terwijl de discotheek begon leeg te lopen hadden we samen de grootste lol om een dronken Irish Guy die haar steeds probeerde te versieren zodra ik 2 meter bij haar vandaan stond..Nu zeggen sommige PLensen wel eens dat ik niet kan dansen, maar die kerel sloeg echt alles..Laat zeggen een combinatie tussen een dronken Gordon en Pa Tokkie..dansend op J.Lo's Waiting For Tonight..ik ben getekend voor het leven
Wink

Rond 4 uur hadden we het wel gezien (Malaz was inmiddels al naar huis) en heb ik Katia als een echte gentleman thuisgebracht..Ze vroeg of ik nog een keer naar Step in kwam..'probably', zei ik nonchalant..Ik heb der mijn nummer gegeven, en terwijl ik bezig was met deze blog typen, een smsje ontvangen dat ze waarschijnlijk vanavond weer uitgaat..

Like I said: More fish in the sea..

Ik ga nog even verder bakken, na het weekend verslag van vanavond, want dit belooft interessant te worden

Laughing

Wilco

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!