Wilco living it up@Cyprus!

Dag 23: Wolter Kroes?!

Jaa, hadden jullie misschien niet verwacht, maar buiten mijn collegas en ik, zijn hier nog meer NL'ers in Limassol...

Nadat ik eerst mijn wekelijkse rubriek heb gevuld (filmpje komt er weer aan) was het afgelopen zaterdag weer tijd om mijn (inmiddels) stamclubje in te duiken..stond ik boven te poolen met men vaste crew Syriers

Cool
..hoor ik opeens een herkenbaar liedje beneden(karaoke)..

van je lijf van je kont...en de deeekens op de grond...

HUH

Surprised

Ik beneden kijken, stonden 2 dames Wolter Kroes te zingen..toen ik men potje pool had afgemaakt (natuurlijk weer de zwarte bal via 6 banden in de juiste pocket gedropt

Cool
) ging ik es even kennismaken..2 stagiaires uit Brabant (dat hadden ze er niet eens bij hoeven vertellen
Wink
) en ze bleven nog tot woensdag..na de gebruikelijke chit-chat afgesproken beneden wel verder te lullen, want mijn Syrische vrienden stonden inmiddels boven te roepen dat ik mijn kunsten weer moest vertonen..Eenmaal boven speelde ik met mohammed een 2vs2 potje tegen 2 gasten die ik niet kende. Toen ik een beetje aan het lullen was met 1 van de 2 jongens, vond ik zijn accent toch eigenlijk wel vrij verdacht..Where are you from? Holland...Zo kom je er 3 weken geen tegen, zo op 1 avond 3 stuks..Robin woont en werkt in de haven van Limassol en komt uit Rotterdam (kan die ook niks aan doen
Cool
)..Toen hij me vroeg of ik van voetbal hou, werd hij plots mijn beste vriend: Heb je zin om aanstaande donderdag mee te doen met ons? Wij voetballen iedere donderdag 5vs5 en zoeken nog een paar jongens..ik sprong nog net geen gat in de lucht..het is inmiddels dinsdag, dus ik hoef nog maar 2 nachtjes te slapen tot ik eindelijk weer met jongens het veld op kan op de magische bal te laten rollen!!!

Zaterdagavond nog wel gezellig gehad met de dames en Robin..1 van de B's kwam ook nog langs(hey, die leven ook nog..) en laten we zeggen dat het uiteindelijk laat werd..de volgende dag had ik met paar gasten afgesproken om naar Guava te gaan ( www.guavabeachbar.com )..super relaxde PM-tent aan het strand, waar een hele relaxede sfeer hangt en iedereen lekker zichzelf kan zijn (in tegenstelling tot de PM-tenten in NL(lees: Bloemendaal))..Zondag dus naar men zin gehad en toen was het weekend alweer voorbij..Ik was eigenlijk van plan nu ook de filmpjes te uploaden maar pc uit het jaar 0 herkent men camera natuurlijk weer niet..dus komen van de week! Ik ga nu men was in de droger stoppen..

Frown
Tot gauw!

Kus uit Cyprus!!

Reacties

Reacties

Renee

Super om te lezen dat je het zo naar je zin hebt! Ben zwaar geboeid! ;)

Have fun Babe!!

Xx.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!