Wilco living it up@Cyprus!

Dag 26: A message from God

Laughing
Wat was het weer heerlijk...naast het vrouwelijk lichaam is het behandelen van een bal een goede nummer 2 waar ik opgewonden van word..ok, overdrijven is ook een vak, maar toen we er na een uurtje mee op moesten houden, was ik eigenlijk nog lang niet voldaan..

Maar laten we het chronologisch houden..

Aangezien ik een BLOEDHEKEL heb aan schoonmaken, er GEEN FUCK van kan, en je hier voor 5 euro per uur een Filipijnse kan huren, vond ik het ook maar es tijd om hier luxe te gaan doen. Ouders, het spijt me..jullie hebben gezien dat mijn appartement voornamelijk wit is, dus je ziet alles, en aangezien ik geen zin heb om hier plotseling kakkerlakken tegen te komen ofzo, besloot ik dit gedeelte van mijn ´zelfstandigheidsverplichtingen´ maar uit te besteden..

Maandagochtend om 8 uur stond de vrouw (nou ja, vrouw, ze is misschien net 1.40) die ook ons kantoor schoonmaakt, bij mij op de stoep. Netjes als ik ben had ik al gedoucht, dus ik kon haar niet in de weg lopen..Ik besloot zelf maar boodschappen te doen en ontbijtje te halen zodat ze mijn appartementje eens flink onder handen kon nemen (wat nodig was)..Nou weten de meesten van jullie wel dat ik 's morgens niet op mijn best ben, dus had ik lekker men BB-joggingbroek aangedaan, t-shirtje en pleite..Ik boodschappen gedaan, loop terug naar het appartement, wie kom ik tegen? Natuurlijk, blonde B..heb ik weer..na een easy conversation maar gauw doorgelopen, want met men haar niet gedaan en men turkenoutfit zag ik er niet op mijn charmantst uit..

Om half 10 was Jovy(mijn schoonmaakster dus) zga klaar, maar ik had nog geen sleutels voor der gekopieerd, dus moest ze de boel afkappen, aangezien ik ieder moment kon worden opgepikt, en ik wel graag mijn deur op slot wou doen. Volgende week komt ze dus 2 uurtjes, en vanaf dan doe ik het denk ik om de week, want zoveel ben ik ook niet thuis,dus zo vies maak ik de boel ook niet.

Goed, die dag heerlijk gewerkt(maandag is altijd geweldig, ahum), en ik werd ´s avonds weer vlakbij huis afgezet..ik nog gauw even beltegoed halen en terwijl ik de winkel uitloop, verdiept in mijn btg-kaartje(hoe ging dat ook alweer),moet ik de straat oversteken..Ik heb van Bassie en Adriaan altijd geleerd eerst links, dan rechts te kijken, en ja hoor...op een moment dat ik 'nog een keer' keek...ongelooflijk..blonde B......

Gelukkig zag ik er nu wat toonbaarder uit als vanmorgen (was ook niet zo moeilijk), dus ik vond het wel tijd om een iets uitgebreider gesprek aan te gaan..Na wat gelult te hebben, begon ze grapjes te maken over stalken (ha-ha), waarop ik stoer antwoorde: Maybe God is just sending you a message: AGE DOESN'T MATTER..waarop ik natuurlijk
ontzettend stoer uit het zicht verdween..

Maandagavond had ik afgesproken met Kathia, de Russische blonde..we waren al een tijdje aan het smsen en zo kwam ik erachter dat Kathia ervan houdt verwend te worden..spoiled brat..
Ze wou: flowers, a piece of the sun, a piece of the moon, and a kiss..

Romantisch als ik ben had ik ergens wat onkruid uit de grond getrokken, een prachtige steen meegenomen, een geel shirt aangedaan(ik ben zelf al het zonnetje in huis (H))
en die kus ging ik niet moeilijk over doen..haar appartement heeft een gemeenschappelijk zwembad en naast het zwembad een aantal heerlijke bankjes, dus we hebben die bankjes maar eens goed benut..
Nadat we het een tijdje heel gezellig hadden, besloot Kathia de avond maar nog gezelliger te maken:

Kathia: I have to tell you something...
Wilco: What's that?
Kathia: I have a boyfriend...
Wilco: WHAT?!
Kathia: Actually, I'm engaged...
Wilco (dondert van het bankje op de grond, krabbelend aan zijn hoofd): And you tell me this now, cuuuuzzzz.....?
Kathia: Cuz I'm starting to really like you and I don't want that..I love my viance..

Goed, dat heb ik dus weer..Na een tijdje erover gesproken te hebben (met een zak ijs op mijn hoofd),vond ik het tijd om het maar af te kappen dan (after all, more fish in the sea, remember?)...

Gedesillusioneerd men bedje in gekropen..ik kreeg nog een smsje met excuses, die ik maar weggedrukt heb. Case closed, move on.

Dinsdag gebeurde er iets vreemds op kantoor..Anthoullis, de Grieks-Cyprioot, met wie ik heel goed kon opschieten en die met een heleboel geholpen heeft,
kon de stress niet meer aan..Daarop heeft hij midden op de dag zijn bureau leeggemaakt, spullen ingeleverd, en kwam hij vanmiddag pas weer terug om wat spullen af te geven,waaronder zijn ontslagbrief..erg jammer dus, maar kheb zijn nummer, dus heb m vast nog niet voor het laatst gezien..

Die dag heb ik ook veel gesmst met blonde B na onze 2 toevallige ontmoetingen van gisteren..we besloten vanavond wat te gaan drinken in Guava.. Na mijn was te hebben gedaan (dat begint toch wel erg irritant te worden, iedere keer 2x 250 meter met een tas vol kleren) richting Guava gegaan..Voor het geval dat ik het nog niet verteld heb, Blonde B komt dus uit Polen en claimde dat ze 28 was, en daarmee dus te oud voor mij..Als een vrouw zoiets tegen je zegt,is dat voor iedere man natuurlijk alleen maar een uitdaging, zeker als ze overal waar je der tegenkomt met je loopt te flirten..Maar ze speelt verschrikkelijk hard-to-get en zoekt constant
mijn grenzen op..hoe bedoel je, aantrekkelijk.....

Terwijl we dus gezellig aan het drinken waren, begon het alleen nog maar meer te klikken tussen ons (tenminste, dat gevoel had ik)..we hebben het veel te laat gemaakt voor een doordeweekse dag, maar het was het zeker waard..toen we terugliepen en ik haar had afgezegd,gaf ik der een kus op der wang,en we spraken af dit gauw nog eens te doen..en ik wist dat ze het meende..die nacht nog langer doorgesmst,waarbij ze me onder andere vertelde dat ze geen 28 is..hoe oud ze wel is, weet ik nog steeds niet

Laughing

Woensdagavond kreeg ik na het werk van Kathia een smsje: I want to talk to you..pfffff case closed, dacht ik..maar aangezien ik niet veel beters te doen had,toch maar gegaan..behalve nog meer excuses had ze me weinig boeiends te vertellen (wat een verschil met blonde B)..na een aantal pijnlijke stiltes maar afgekapt onder het mom 'moet er morgen vroeg uit'..
Aangezien ik vanaf het huis van Kathia nog een stukje over de boulevard moet, kwam ik ook langs een Irish pub..Je kijkt toch altijd even naar binnen, en wie zag ik alweer zitten..ik hoef het niet eens meer te vertellen..

B&B waren met de 'German navy guy' (die achteraf Carson blijkt te heten) wat gaan drinken, en aangezien het nog maar half 10 was, besloot ik aan te schuiven..Helaas werd dit dus iets teveel van het goede..Om wat voor reden dan ook kregen Blonde B en Carson ruzie,
waarna ze dus niet te genieten was..Toen ze het vervolgens op mij af begon te reageren, heb ik der de waarheid gezegd, en ben ik pissig weggelopen..KUTZOOI..
Ik ging dus vroeg naar bed en dat was wel nodig ook, after all..bijna donderdag, VOETBALLEN !!!

Laughing

Gelukkig ging vandaag de dag op kantoor erg snel..ik heb niks meer gehoord van Blonde B, en voor ik het wist was het alweer tijd om naar huis te gaan. Mariska en ik kwamen in een file terecht, en toen we dichter bij mijn huis kwamen, moesten we opeens van de boulevard af (werkzaamheden). Ik was bijna thuis, dus besloot de rest maar te lopen...Wat blijkt nou, stonden ze voor men huis alle bomen te kappen!! Mafkezen, ipv dat ze dat overdag doen, nee dat moet natuurlijk weer wanneer het spitsuur is..Goed, ik me omkleden voor voetbal, Robin en ik hadden ergens anders afgesproken zodat hij de file kon vermijden..Op 10 min.rijden van men huis was het voetbalveldje......

Iets kleiner veldje als in de zaal, met hekken eromheen, 5 tegen 5 dus..ik stelde me netjes voor aan iedereen, de groep bestaat uit NL'ers, Engelsen en een paar Cyprioten..Vervolgens een bal mijn richting op..aaaaah heerlijk om weer lekker hoog te houden om vervolgens vol op doel te rammen..

Het niveau was prima voor mij (nee, geen opmerkingen hierover plaatsen, grapjes zijn te makkelijk) en hoewel de teams niet helemaal eerlijk waren en we dik verloren,was ik allang weer zo blij als een kind..Nog wel iemand een vette panna gegeven, 2x gescoord, waarvan 1tje keihard in de kruising, maar ook 2 grote kansen gemist..(wederom: grapjes hierover zijn te makkelijK)..

En nu zit ik dus weer lekker gedoucht in mijn appartementje..Zojuist smsje ontvangen van Mariska of ik zin had om morgen te komen BBQ'en bij Mariska en haar man thuis..tuurlijk, hartstikke gezellig! Na deze bewogen week vond ik het nu maar es tijd om thuis te blijven, en ik kruip zometeen lekker men bedje in...

ZO...ik weet dat het een flinke lap tekst was, maar aangezien het bloggen er de laatste 2 weken een beetje bij ingeschoten is,hadden jullie nog wat tegoed van me..Zoals jullie kunnen lezen, ik heb het hier hartstikke goed naar mijn zin (ondanks dat de vrouwen danwel verloofd zijn, danwel hun woede op mij afreageren) en heb mijn leven hier nu aardig compleet,
zeker nu ik dus ook nog wekelijks ga voetballen..

Ik ben nog steeds van mening dat dit misschien 1 van de beste keuze's uit mijn leven is geweest...Een aantal van jullie weten wel dat ik de laatste tijd niet zo lekker in mijn vel heb gezeten,met mijn studie/baan/huisbaas etc., maar ik ben weer helemaal aan het opleven..
Ik geniet van het leven hier, en hoewel ik jullie allemaal al heeeeeel erg mis, weet ik nu al dat ik het over 7 maanden erg moeilijk ga krijgen Limassol te verlaten....

Reacties

Reacties

nicky..

interieurverzorgster klinkt veel beter plik (ipv schoonmaakster)!
"Iets kleiner veldje als in de zaal.."
"Gelukkig zag ik er nu wat toonbaarder uit als vanmorgen.."
DAN plik, DAN! ik weet het je hebt een tijdje in damsco gewoond, maar toch teleurstellend! zo heb ik je niet onderhouden! :)P)

Natas

Ohh fijn dat je het erg leukt heb daar :P Zo te lezen zit je inderdaad wel goed ;)

Haha moest wel lachen hoor, dat die Kathia verloofd was....heb jij weer....hopelijk draait blonde B wat bij (lijkt net of ik een soap aan het lezen ben whahahha)

Kus X

Wilco

Weet je wat het probleem is? Mijn Nederlands gaat echt achteruit, ik zweer het..ik praat en schrijf op kantoor alleen maar Engels, en iedere Nederlander hier heeft er last van..interieurverzorgster is leuke suggestie, haha ;) Zal m in de toekomst gebruiken..

Hey natas, leuk dat je ook leest :) Tsja, inderdaad..vrouwen :P Moet nog maar zien of ze bijdraait..vanavond weer weekend!! :D:D

Sebas

Hee Willie!

klinkt allemaal erg aantrekkelijk zeg... je verhalen dan he! Met die vrouwen komt het wel goed toch...! En voetballen komt ook ooit wel een keer goed...hihi!

Ik wens je nog veel plezier en succes daar kerel!

Groetjes,

Sebas

Deepak

Hey Wokkum,

Geweldig geschreven weer..
Maar volgens mij is het 'fiance', ja kan t Vout hebben hoor.. maar t gaat dus wel lekker daarzo.. goed om te horen.. Kga je van de week ff bellen, gewoon ff gezellig doen, tenzij je t weer te druk hebt.. ;)
spreek je snel ouwe..

JP

Wooooo, wat een verhaal! Leuk die verloofde meisjes daaro :P Hier alles goed, druk met musical! En het lezen van jouw lappen tekst :P

Geniet er van!! Tis zo voorbij!

X

the south afrian Vincent

Wilco maatje,

hahaha ben blij dat je ook overgestapt ben naar reismee.nl is echt relax he, nu even kijken of ik je als reisbuddy kan toevoegen of iets. anders gwn me maill invulln.
Trouwens over het nederlands spreken, ik weet waar je over praat ik kamp met het zelfde problem.

Ik heb er hier nu al 2 gehad meneer, je kan niet achterblijven eh.. hahaha... maar jou kennende komt dat wel goed, luister eens, heb je in die tijd dat je daar ben ook nog vakantie? of helemaal niks?

Maatje, spreek je... en leuk je verhaal man... helemaal dat je van het bankje af donderde...(A)

Peter

Blij dat het goed met je gaat wortel!

Je bent wel een PL-ayer aan het worden hoor haha;)!

Renee

Toch lekker.. Even mn werk opzij en de soap van Wilco lezen! ;) SPANNEND!

Wilco

Leuk dat er zoveel mensen meelezen, inmiddels is dit bericht al bijna 100x bekeken, natuurlijk zal niet iedereen dit helemaal lezen, maar het is leuk om te zien dat zoveel mensen interesse tonen! Zal wel proberen om de volgende blogs iets korter te houden, maar er gebeurd hier zoveel! Ook leuk om te lezen dat mensen hier hun lunchpauze goed mee kunnen benutten ;-)

Voeg je emailadres ook even toe aan de mailing list op de homepage!

X Wilco

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!