Wilco living it up@Cyprus!

Dag 31: Hit The Urinate

Vorige week heb ik jullie verteld over Robin, de Nederlandse jongen die ik hier ontmoet heb. Toen ik Robin leerde kennen in Step Inn, vertelde hij me dat er nog een Nederlands meisje hier rondliep, genaamd Nathalie. Zij werkte hier als Au Pair voor een Nederlands gezin en stond erom bekend de auto van dat Nederlandse gezin in de prak te hebben gereden. Goh, waar ik had ik dat verhaal eerder gehoord? Wacht es even..had de Au Pair van mijn baas niet ook toevallig de auto in de prak gereden?! Ja hoor, het was 1 en dezelfde persoon..en dat heb ik geweten ook..

Afgelopen vrijdag had Mariska (collega) mij uitgenodigd voor een BBQ bij haar thuis. Zakenpartners/collega's van haar man zouden ook komen en dus hadden we een gezellig groepje Nederlanders, Kroaten en een aantal Duitsers..Mariska en John wonen in een dorpje net buiten Limassol en hebben een mooi huis met grote tuin. Toen Mariska en ik terugreden vanuit werk, vertelde ze dat het overigens geen Nederlandse BBQ betrof, maar een Cypriotische variant. Dit betekende niet zo nu en dan een stuk varken in de vorm van het mannelijk geslachtsdeel laten aanbranden, maar flinke hompen vlees aan gigantische spiezen rijgen, dit een uurtje laten draaien boven hete kolen, en dat heet dan Souvla (ik weet alleen niet of je het goed schrijft,maar aangezien bepaalde mensen die mijn blog regelmatig lezen er inmiddels een sport van hebben gemaakt hier de spelfouten in te ontdekken, zal ik vast wel binnenkort een reactie krijgen met de juiste spelling).. Die avond heb ik het ontzettend gezellig gehad,onder meer omdat ik in het Engels het 'as well' verkeerd gebruikte, omdat ik dacht dat de Duitse uitspraak van Essel (lees: Asshole) John zijn achternaam was (sorry, nogmaals

Wink
! ), en Kroaten uitstekende moppen kunnen vertellen over Bosniërs, waarvan ik zeker weet dat ze ook bestaan in een Nederlandse variant over Belgen, maar daarom niet minder leuk zijn.

's Avonds ben ik teruggebracht door één van de aanwezigen, waarmee ik mijn eerste aanvaring met de politie ook gelijk heb gehad. Cyprioten hebben de vervelende gewoonte om met 30 KM/u naast elkaar te gaan rijden,beide banen te blokkeren en vervolgens hele discussies voeren tijdens het rijden. Wij kwamen achter 2 van deze prutsers terecht, en toen ze ons eindelijk doorlieten,trapte mijn bestuurder even flink het gaspedaal in om de locals te laten weten niet erg gecharmeerd te zijn van deze Cypriotische taferelen. Helaas had hij niet gezien dat er 100 m verderop politie een snelheidscontrole stond te doen. Aangezien mijn bestuurder naast een snelheidsovertreding van 27 KM/u ook iets meer had gedronken dan de toegestande promillage hier (slechts 0.22) mocht hij niet meer verder rijden en nam de agent zijn plaats achter het stuur in. Voor mij maakte het verder weinig verschil, want ik werd gewoon thuis afgezet door de agent nu. Overigens kost dit de bestuurder hier '3 punten' op zijn rijbewijs. Pas als je er 12 heb verzameld hier, moet je opnieuw rijlessen nemen of zoiets. Das beter dan in Nederland, he Kegel

Wink
?

Afijn, het begint weer lekker langdradig te worden dus ik skip even naar het uitgaan vrijdagavond, alwaar ik dus werd voorgesteld aan eerdergenoemde Nathalie. Met Robin en een Russische (dronken) maat van Robin gingen we naar een betrekkelijk saaie tent, waar ik overigens wel het mooiste achterwerk ter wereld ben tegen gekomen (helaas geen fototoestel bij me, maar een zeker J. Lopez was er niks bij)..Rond een uurtje of 2 had Robin er genoeg van en zei hij naar huis te gaan. Aangezien Nathalie mij niet echt met rust liet, en ik op zijn zachtst gezegd niet echt gecharmeerd was van haar, zei ik dat ik ook richting huis ging onder het mom van 'stomach ache'.. Op de weg naar huis liep ik echter langs Step Inn en aangezien ik eigenlijk nog helemaal geen zin had om te slapen en ik wist dat enkele van mijn Syrische vrienden zich binnen bevonden, besloot ik hier nog even gezellig te gaan doen. Helaas was dat maar van korte duur, want zodra ik 10 minuten binnen was, waren Nathalie en Robin's Russische kameraad op hetzelfde idee gekomen. Nathalie stelde zich daarna voor aan haar Hongaarse vriendin Linda, die een stuk aantrekkelijker was dan zij zelf. Nadat ik een tijdje met Linda stond te dansen,werd ik plotseling opzij geduwd en boos aangekeken door een of andere Sloveen. Hij was blijkbaar pissig en kende 2 Engelse woordjes: Go, go away..Tuurlijk, heb ik weer, gezeik met een Oostblokker..Linda trok de jongen weg en begon m te kalmeren en Nathalie begon zich der ook mee te bemoeien..ik besloot gewoon relaxed verder te dansen. Op een gegeven moment zag ik uit mijn ooghoek allemaal security die kant op rennen..Die Nathalie ging helemaal door het lint tegen die kerel..Uiteindelijk is er nog een hoop gebeurd maar ik kan wel zeggen dat die gozer en Nathalie mijn avond behoorlijk hadden verknald..

De volgende dag had ik afgesproken om met Robin naar Guaba te gaan, maar hij ging eerst zijn zusje ophalen in Paphos (ongeveer 30 km hiervandaan). Zijn ouders en zusje zijn daar een weekje op vakantie. Rond 11 uur kwam Robin mij weer ophalen met zijn zusje, maar aangezien Robin een Mazda MX-5 heeft, met maar twee stoelen, moesten Shanna (zijn zusje) en ik direct kennis maken terwijl ze bij mij op schoot zat..Shanna is 21 en woont in Conneticut, net als Robin's ouders..Ze heeft zojuist een jaar in Madrid gestudeerd, en gaat aan het eind van de week weer terug naar huis..Hoewel haar hele familie dus Nederlands is, is ze (net als Robin overigens) opgegroeid in Conneticut..je zou het niet direct zeggen, maar af en toe heeft ze dus een beetje moeite met Nederlands..ik ook de laatste tijd dus dat scheelt

Laughing
! In Guaba waren ook al een collegaatje van Robin, haar zusje en een vriendin van hun..we hebben het die avond erg gezellig gehad met zen 6en en gelukkig nog geen woord van Nathalie..

Na heerlijk gelounged te hebben in Guaba zijn we doorgegaan naar Rumours, een relaxed clubje/barretje waar ze veel R&B draaien.. Rond een uurtje of 2 kregen Robin en ik gelijktijdig hetzelfde smsje van Nathalie: 'Out?'..Aangezien we allebei geen zin hadden in haar (het kan me overigens geen fuck schelen of ze dit leest), stuurden we haar allebei precies hetzelfde smsje: 'No, at home..not feeling well..' gelijktijdig terug..hopelijk begreep ze de boodschap.. Rond half 3 werden we dan toch betrapt..Nathalie kwam binnen lopen en begon met Robin te praten. Na slechts 5 minuten wist hij haar weg te lullen! Goed bezig, Robin! Hij had haar gezegd dat het smsje een grapje was, maar volgens mij heeft de boodschap wel begrepen.. De rest van de avond was het hartstikke gezellig

Laughing

Guaba is sinds vorige week elke zondagmiddag 'the place 2B'..Robin en ik konden natuurlijk niet achterblijven en aangezien Shanna er ook nog was, EN de rest van Robin zijn familie te weten: Papa,Mama,Tante en Oma.. was Guaba super relaxed en gezellig.. Robin zijn collegaatje en vriendin+zusje waren der ook weer, Mohammed kwam nog langs, Kathia was ook nog even te bewonderen, helaas geen Blonde B, die bleek in Ayia Napa te feesten..Voor de duidelijkheid, Ayia Napa is zeg maar het paradijs van Cyprus. Daar schijnen de meest geweldige feesten te worden gehouden, en het 'Bounty'-strand daar is magisch..Iedereen vindt Limassol leuk, Paphos gezellig, maar Ayia Napa is PARADISE..daar gaat Wilco zich zeker nog een paar keer begeven de komende zomer..

's Avonds geweldig gelachen met het zusje-van-collega-van-Robin..O ja, ze heeft ook een naam: Anna..Aangezien we die dag 1 van de diehards waren door 9 uur 's avonds nog steeds in Guaba te zijn (de muziek stopt om 8 uur en vanaf 10 uur is t dan weer gewoon rustige muziek), besloten we een nieuw zondagavond-spelletje te introduceren. In het water bij Guaba ligt namelijk zo'n 15 meter van de kust een drijvend vlot van ongeveer 3 bij 2..Aangezien er op dat moment toch niemand meer aan het zwemmen is besloot we een wedstrijdje 'hit the floating thing in the water with rocks' te houden met zijn tweeën..Ik suggereerde dat we er een naam voor moesten verzinnen, Anna koos de eerste letter 'U'. Vanaf nu spelen Anna en ik dus iedere zondagavond 'Hit the Urinate'

Laughing

Overigens is 'Hit the Urinate' nog best lastig als je het hele weekend heb staan zuipen, de volle zon op je kop heb gehad, het inmiddels donker is, en je een raft van 2 bij 3 moet raken..Uiteraard heb ik de eerste editie van Hit the Urinate uiteindelijkwel gewonnen

Cool
.. Toen ik gisteravond deze blog aan het schrijven was, had ik blonde B gesmst of ze vandaag (dinsdag) zin had om wat te gaan drinken..in eerste instantie zei ze dat ze niet kon, later vroeg ze of ik direct zin had om wat te gaan drinken, aangezien ze over een uur naar Larnaca moest rijden..Spontaan als ik ben ging ik op het aanbod in,maar gelijktijdig vertelde ze me niet waarom ze naar Larnaca moest..Toen ze me op kwam pikken met de auto, vroeg ik waarom: 'We are leaving tonight' zei ze..Ok, lekker dan..had je wel ff wat eerder mogen melden..In Guaba was donkere B al met 1 andere vriendin..toen ik vroeg waarom ook donkere B al niet eerder wat had laten horen, begreep ze er helemaal niks van.. 'We are leaving in two weeks, not tonight..' Potverdorie..trap ik der weer in.....Blonde B had het hele gesprek al gevolgd en lag al helemaal in een deuk..Dit is dus typisch Blonde B..Ze kan über-serieus, zeg maar à la Deepak iemand iets wijsmaken, om vervolgens diegene er zelf achter te laten komen dat er helemaal niks van waar is..En nu weten de meeste mensen in Nederland wel dat ik wat dat betreft zo'n beetje het makkelijkste doelwit ter wereld ben: Ik trap overal in...Anyway, ik heb Blonde B gegarandeerd dat ik der keihard terug ga pakken de komende 2 weken..Wordt vervolgd.......

Reacties

Reacties

Wim

Ik moet ook maar die kant op komen..
Met al die vrouwen.. hehe...
Ben wel benieuwd hoe ze er allemaal uit zien..
Kun je geen foto verslag maken van alle vrouwen die je tegenkomt? hahahaha lol

pinda

op welke manier "keihard terugpakken" :')
nou weer leuk verhaaltje plik.. heerlijk trouwens hea hemelvaart.. lekker vrij vandaag en morgen:P
nee hoor wij moeten om half 2 ook weer competitie spelen vandaag.. misschien KAMPIOENUHHHH dus ik bel vanavond wel met me lamme hoofd..
spelling gaat de betere kant op!

Jeroen

Zo, 1.5 uur over gedaan om mezelf weer in te lezen in je leven. Wat een gast ben je ook he, hahahaha.. heb me dood gelachen om die getrouwde doos uit rusland, al zal het voor jou wat minder zijn geweest ;-)

We spreken elkaar via de mail wel!

Peter

Plik, wij hebben je natuurlijk niet een camera gegeven om vervolgens maar 3 foto's op je weblog neer te zetten hé!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!