Wilco living it up@Cyprus!

Dag 38: De pier@Guaba

Voordat ik mijn avonturen weer met jullie ga delen, even 2 felicitaties uitdelen+huishoudelijke mededelingen:

JP, Erik, Angela en de rest van theatergroep 030 gefeliciteerd met twee (naar verluid) zeer geslaagde optredens, ik ben benieuwd naar de dvd!!!
Gefeliciteerd Rapid Heren 1 met het behaalde kampioenschap!!! Op naar de 1e klasse, en dan zal ik jullie weer supporteren vanaf de tribunes!
Daarnaast wil ik graag weten wie mijn blog allemaal volgen, het wordt heel vaak gelezen, maar mijn mailinglist is nog een beetje klein..voeg daarom ook even je e-mail toe aan de mailinglist (hier rechtsonder op de site), dan weet ik voor wie ik mij iedere week uren aan het inspannen ben om mijn verhalen te delen

Laughing
Tot zover de felicitaties en huishoudelijke mededelingen..

We waren bij afgelopen dinsdag gebleven..we skippen even door naar vrijdag, aangezien er woensdag en donderdag weinig gebeurd is (behalve het voetbal natuurlijk, weer een weergaloos doelpunt gemaakt, 2 man passeren, plaatsen in de rechterbenedenhoek, misschien heb je gelijk Sebas, komt dat voetbal inderdaad nog eens een keer goed

Wink
)..

Afgelopen vrijdag hadden Robin en ik weer een mooi avondje in de planning staan..zoals inmiddels traditie, beginnen we bij Guaba, gewoon omdat het super relaxed is en er altijd wel leuke mensen zijn. (overigens, voor degene die de 'soap' volgden, al een week niks van Blonde B gehoord, helaas..) Vorige week had ik al verteld over het-zusje-van-de-collega-van-Robin Anna.. Anna zit op school in Nicosia (de hoofdstad van Cyprus), en een vriendin van haar school kwam het weekend logeren. Edita is afkomstig uit Zweden en woont inmiddels 3 jaar op Cyprus. Nu zie ik de mannen die dit lezen al gelijk denken:

Zweedse vrouwen -> Lekker -> Zweedse vrouween 3 jaar op Cyprus -> Lekker met een kleurtje

Jullie mogen zelf oordelen op de foto's..

Tongue out

Anyway, hier op Cyprus is het dus gewoonte om waterpijp te roken, en na zoveel positieve verhalen gehoord te hebben, vond ik het ook wel es tijd om er één te proeven. Overigens ouders, voor de duidelijkheid:

Een waterpijp heeft niks met drugs te maken, het is nog lichter dan een sigaret, maar het ruikt en smaakt heerlijk..Iedereen hier doet het,mensen die een hekel hebben aan roken, vinden dit zelfs lekker, en het is niet eens ongezond, omdat de teer en nicotine eruit gefilterd wordt door het water..Afijn, zover mijn wikipedia-contributie voor de waterpijp..

Aangezien je verschillende smaken heb en het mijn eerste keer was, mocht ik de smaak kiezen..Ik dacht laten we 'safe' beginnen met appel..Appel bleek een goede keuze, want ik vond het erg lekker en wanneer jullie besluiten mij hier op te komen zoeken, zal ik jullie mee laten genieten

Wink

Na een tijdje aan dat ding gelurkt te hebben, besloten we weer te oefenen op the Urinate (zie vorige blog)..het ging een stuk minder als afgelopen zondag, dus ik besloot het maar gauw voor gezien te houden..Anna en ik hadden geen zin meer en besloten een stukje over het strand te wandelen..niet ver van Guaba is een klein piertje dat ongeveer 20m het water in loopt..

Aangezien er geen hond in de buurt was, besloten we te genieten van de rust van het water..2 uur lang hebben we alleen maar op die pier gelegen, liggen praten, muziek luisteren (overigens vet nummer: Creed - 6 feet from the edge), en sterren kijken..

Toen we terug liepen besloten we het 'ons plekje' te maken..back@Guaba, bleek Robin zijn charmes uit de kast te hebben gehaald, want hij stond de binnenkant van Edita's mond te inspecteren..Go Robin :-D Toen hij zijn diagnose gesteld had (gezond,smaakt naar appel),vonden we het tijd de clubs op te gaan zoeken..Toen ik 10 minuutjes in Rumours stond kreeg ik een onverwachts, doch aangenaam telefoontje vanuit het pitoreske Nederland..Blijkbaar zijn mijn blogs en kansloze filmpjes namelijk toch nog ergens goed voor, hè tijger

Wink
..

Toen Rumours besloot (alweer) vroeg te sluiten, gingen we naar Ipnotica..Ik weet niet of ik er vorige blog over verteld had, maar deze oersaaie tent heeft de volumeknop
dus veel te hoog staan, en de bezoekersaantallen zijn nog lager dan bij een gemiddelde wedstrijd TOP Oss - FC Eindhoven..Aangezien Edita graag een second opinion wou,
besloten Anna en ik aan de bar te gaan hangen..Bij de bar hing een tv, die om wat voor reden dan ook Troy aan het afspelen was..Aangezien je van de film niks kon horen
door de luide muziek, besloot ik een nieuw spel te introduceren: Dub the movie. Het is heel simpel: Neem een willekeurige film, zet het geluid uit, en verzin tekst
bij de dialogen (rollenspel)...met een aantal cocktails in je mik: HI-LA-RISCH..had je bij moeten zijn: Picture de vechtscene tussen Hector en Achylles voor de poorten van Troy:

Hector (Anna): Dude, I totally want to stick this sword up your butt
Achylles aka Brad Pitt (Wilco): Dude, that's gonna hurt, why would you wanna do that?
Hector (Anna): Because I know you'll like it..
Achylles aka Brad Pitt (Wilco): Really?
Hector (Anna): Totally, dude..
Achylles aka Brad Pitt (Wilco): Allright, well maybe..but..be gentle, ok?
Hector (Anna): Dude, don't be such a woos...
Achylles aka Brad Pitt(Wilco): Dude, what do you expect, you wanna stick a f*cking sword up my ass!!
Hector (Anna): Oh forget it, I'll just kill you..

Overigens was het totaal toeval dat ik Brad Pitt zen stem deed

Cool
..

Toen Ipnotica helemaal leeggelopen was, Brad Pitt zen zwaard uiteindelijk in Hectors reet stopte (hij vond het toch niet zo fijn) en Robin zijn tweede diagnose had gesteld (nog steeds gezond, smaakt nu alleen meer naar wodka),vonden we het tijd om naar huis te gaan.
Onderweg naar de auto kwamen we langs Basement Discotheek, waar een Cyprioot ruzie stond te maken met een Brit..waarom weten we niet,maar op een gegeven moment besloot de (lichtelijk aangeschoten), Cyprioot dat het genoeg was en hij begon achter die Brit aan te rennen, midden op de boulevard, tegen de rijrichting in!! Op het moment dat hij echter vertrok kon je al aan zijn manier van rennen zien dat hij niet ver zou komen: Wat volgde was een prachtige faceplant met vliegende armen en al vol met zen snufferd op het asfalt..ik weet zeker weet dat als iemand dit gefilmd zou hebben,dit de nieuwe Youtube-hit had kunnen worden..Overigens is die kerel daarna door de politie van het asfalt geschraapt en gearresteerd..lekker nachtje afkoelen in de cel.

Goed ik zie alweer dat ik het veel te langdradig aan het maken ben, dit was dus alleen maar de vrijdag..Zaterdag besloten we (na Guaba uiteraard) naar Step-Inn te gaan, alwaar ik mijn Syrische vrienden weer eens mijn poolkunsten kon vertonen..We moesten Anna en Edita overhalen daarheen te komen,want volgens haar is dit 'the place where all the losers go'..aan het eind van een heel gezellige avond besloot ze volgende week weer terug te komen..Who´s the loser now

Laughing
?

GUABA SUNDAY, DUDE!!!!!!!!!!! Zoals al eerdere malen genoemd, zondag Guaba, the place2be!!! Robin, Anna, Anna der vriend, der zusje, Edita, nog één of andere vriendin van Edita, het was weer gezellig!! de zondagmiddag werd al gauw zondagavond en dat betekent: HIT THE URINATE!!!! Helaas moest ik dit keer de overwinning aan Robin laten, maar ik was tevreden met men 2e plaats..Nadat de muziek om 8 uur gestopt was en Anna der vriendje het pand verlaten had, vroeg ze of ik zin had om weer richting 'ons plekje' te gaan..Aangezien ik een beetje moe begon te worden, klonk chillen op een pier niet slecht, en besloten we de muziek weer tevoorschijn te halen, hemellichamen te benoemen (ik ken alleen de steelpan,
dus een hoop gebluft), over van alles en nog wat gelult te hebben, aangename stiltes af te wisselen met de meest flauwe grapjes en Aladdin te imiteren. Voor we het wisten zaten we alweer 4 uur op de pier..Overigens, voordat mensen nu rare dingen gaan denken: onze relatie is puur platonisch (ook al zeggen sommige mensen dat platonische relaties niet bestaan)..

Afijn, het werd dus heel laat, en doordat ik mijn camera bij me had, heb ik Anna ook voor kunnen stellen aan een aantal vrienden uit Nederland, die hier toevallig nog op stonden. (Nicky, jouw prachtige optreden van 'What you're made of' is goed ontvangen

Laughing
) Na de pier te hebben verlaten, bleek iedereen al naar huis te zijn gegaan, waarop we besloten 1 van de chille beanbags te benutten en nog een drankje te doen..

Daarna kwam er een einde aan wederom een heerlijk weekend..ik heb er een hele leuke vriendin bij,en de reacties uit Nederland worden ook steeds aangenamer..

Tot volgend weekend, het is inmiddels 10 uur op maandagavond dus ik ben AAN SLAAP TOE.....Vergeet dus niet je mailadres toe te voegen!!! Het weekend staat alweer bijna voor de deur, maar eerst: WOENSDAG CL FINALE!!!!! Barça, Barça!!!

Reacties

Reacties

Wim

Wat een avonturen...
Moet maar een keertje een weekend overkomen..

Groetjes uit huize Kantershof..

nicky en peet

geen spelfouten! goed zo.. uhmmm noou neukse nog en we wachten het nieuwe filmpje af! toei

Frank:D

ho ho ho niet te snel juichen!
"Aangezien Edita graag een second opinion wou,..."

Wou bestaat niet:D

Sorry ik kon het niet laten:$

Willie fantastische verhalen :D

Renee

Leuk.. :) Xx!

Regis

3 felicitaties!! Volgens mij was ik gisteren jarig?
Maar leuke verhalen allemaal jonge...

Deepak

Leuk..!! :P

Sebas

Je hebt het nog steeds naar je zin! Dat is mooi om te horen!

Groetjes,

Sebas

Je vadertje

Dag zoonlief. Je ging om je stageproject af te ronden. Als al die verhalen met je stage te maken hebben dan ben je goed bezig haha. Ik vrees het ergste. Maar goed. Ik vind het wel leuk al die verhalen te lezen. Ik ben alleen wel de draad even kwijt wie nu wie is, maar ja je kent me.

Groetjes en dikke kus van je vadertje

JP!

Heeee W!

Nice story hoor!!
Klaar om terug te komen?

Tot snel!

X

JP!

Oh, de vorige reactie had eiglijk bij je nieuwste blog moeten staan, maar er ging iets mis. :P Hahaha. En nog bedankt voor de felicitaties voor de mus! Zal de dvd snel meenemen!

X

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!