Wilco living it up@Cyprus!

Dag 44: Bye Blonde!

Ik wil eerst weer even een huishoudelijke mededeling doen:


Ruud, Nicky en Merlijn, duizendmaal dank voor het verhuizen!! Jullie houden zeker nog wat tegoed en ik ben erg dankbaar!

Laughing

Wim, gefeliciteerd met het raden van de foto

Tongue out
!

Daar zijn we weer! Tijd vliegt, sjezus voor je het weet is het alweer juni, heb je nog maar 2enhalve maand om de stage op orde te krijgen, en ga je al denken aan wat er na de stage allemaal op de planning staat..

Afgelopen dinsdag werd ik na het werk uitgenodigd door Jan om bij hem en Derek een hapje te gaan eten met een ex-collega (gerard) en zijn vriendin (anja), gezellig met zijn 5en..

Na een ritje van 25 minuutjes kwamen we in een klein pitoresk dorpje waar het prachtig schattige huisje van Jan en Derek staat. Ik was helaas stom genoeg om mijn fotocamera te vergeten, want het huis is echt een plaatje. Maar het is vast niet de laatste keer dat ik er geweest ben, dus die foto's houden jullie nog tegoed..Gedurende het gezellige etentje kreeg ik eensmsje van Anna of ik later nog naar Guaba wou komen. Ik zei dat ik het nog niet wist, maar Anna bleef op een gegeven moment dusdanig aandringen dat ik het gevoel had dat er meer achter zat. Toen het etentje ten einde was gekomen (heerlijk gekookt overigens, Derek)
dropte Gerard me bij Guaba waar Anna samen met Xeniax (spreek uit kzenjah) op het strand waren..Toen Xeniax na 3 minuutjes zei dat ze naar huis ging omdat ze moe was, wist ik zeker dat er iets aan de hand was..Toen ik vroeg wat er aan de hand was vertelde Anna dat ze die dag daarvoor na 5 jaar een einde had gemaakt aan haar relatie..Therapeut Wilco schiet wel weer te hulp..na een uurtje derover gepraat te hebben,vonden we het toch wel genoeg en dropte Anna me thuis af..

Woensdag Champions League finale! De hele dag had ik niets anders aan mijn hoofd dan de wedstrijd der wedstrijden, die ook nog eens de twee beste ploegen van Europa tegenover elkaar plaatste..Met de hele crew zijn we naar de bar gegaan waar Nima (vriend van Robin, inmiddels ook van mij) werkt..De afloop stelde mij zeer tevreden (BARÇA, BARÇA!!!

Laughing
) en we vonden het allemaal wel reden voor een feestje!

Donderdag ging het voetballen helaas niet door

Frown
(niet genoeg man)..reden om te balen, en aangezien het woensdag ook nog eens vrij laat geworden was, vond ik het verstandig
om een beetje slaap in te halen..Totdat ik plotseling werd verrast door een smsje van een oude bekende:

Hey Kid, sorry for not responding but I didn't have much time..Anyway, we're leaving tomorrow, so if you wanna come out and get a drink tonight, I'll be at the Irish pub..Barbara

Barbara als in Blonde B Barbara..als in dat Poolse meisje die me de eerste 2 weken helemaal gek wist te maken met der uitdagende gedrag en der hard-to-get aanpak..Aangezien ik al een paar keer in haar val was gelopen, was ik dit keer iets sceptischer:

Can't tonight, already got plans, what time are you leaving tomorrow?

Antwoord:

Actually we're leaving at 4 in the morning the day after tomorrow, so we've got time to have a drink tomorrow night as well..

Aha, mevrouw probeerde me dus weer te testen....FAIL..

Laughing

Antwoord:

Ok, I'll talk to you tomorrow, we'll go have a drink..goodnight..

Wilco heeft die avond heerlijk geslapen

Wink
..

Vrijdagavond had ik met Blonde B en donkere B afgesproken in de Welcome Inn..daar waar er voorheen altijd wel enige spanning om onze ontmoetingen hing, was het nu gewoon gemoedelijk een drankje doen, niks spannends.. we wisselden emails uit en donkere B gaat in september Venlo onveilig maken, dus we spraken af om een keertje te gaan stappen in Amsterdam wanneer ik weer terug ben in Nederland..Rond half 1 beide dames gedag gezegd..Na nog wel een heel lief smsje te hebben ontvangen van Blonde B (totaal niet gewend van haar) was het time to move on..

Anna, Maria, Xeniax, Robin en Nima hadden 1 of ander feestje in een hippe tent waar je kaarten voor moest hebben..toen ik hoorde dat zij het totaal niet naar hun zin hadden en dat ze naar Step Inn kwamen, (waar ik inmiddels was beland met Malaz), begon de avond er weer wat rooskleuriger uit te zien..Uiteindelijk heb ik Robin en Nima niet meer gezien (schijnen moe te zijn geweest), maar ik had het erg gezellig met de dames en met Malaz..uiteindelijk zijn we tot sluitingstijd gebleven..

Zaterdag ging Robin studeren en Anna vroeg of ik zin had om overdag naar het Guaba-strand te gaan..de hele dag hebben we heerlijk in de zon gelegen, en een geweldige tunnel gegraven:

De foto komt nog!

Hij was niet al te groot, maar met alle stenen die op het Guaba-strand liggen, was het nog een verdomd grote uitdaging..'s Avonds waren ook Robin en Nima gearriveerd en aangezien Anna en ik nog in beachoutfit waren, was het plan om eerst naar huis te gaan, even gauw om te kleden en een snelle douche te nemen en daarna terug te komen..Toen Anna en ik eenmaal in mijn appartement aankwamen, viel mevrouw direct als een blok in slaap. Al gauw waren we allebei in een dusdanige dip beland, dat we op een gegeven moment de kracht niet meer hadden om nog omhoog te komen ondanks verwoede telefonische pogingen van Robin (sorry dude)...

Zoals ik al in één van mijn eerste blogs zei: Als je hier thuisblijft op zaterdagavond ben je gewoon een nerd: Die avond waren Anna en ik de ultimate nerds..Overigens is het geen schande om met Anna alleen thuis te zitten, aangezien mevrouw dezelfde domme humor heb als ik...bijvoorbeeld helemaal stuk gaan om de woorden: Barf, Bird en Butt-crust.....vraag er maar niet naar, want als je er niet bij was, is het ook niet grappig (vraag maar aan Robin

Tongue out
)

Vandaag hadden Anna en ik dus wat goed te maken..Guaba Sunday! We waren helemaal voorbereid (goed geslapen, uitgerust, gegeten, etc.)...onze tactiek betaalde zich uit want de muziek was heerlijk vandaag (zeg maar minimal PM, maar nog steeds PM

Wink
) en met de hele gang hebben we het heerlijk naar ons zin gehad..helaas helaas helaas houdt de muziek op zondag al om 8 uur op..toch hebben we zojuist nog even lekker op het strand liggen chillen..Inmiddels ben ik dus weer thuis men blogje aan het typen en staat er weer een nieuwe werkweek voor de deur.

Samenvatting + moraal: Blonde B is vertrokken, Kathia hoor ik niks meer van..maar het sluiten van goede vriendschappen is duizend keer meer waard dan beide ervaringen bij elkaar..

Dikke kus vanuit Cyprus!

Reacties

Reacties

Peter

Helaas hadden wij de foto dan wel niet goed geraden, uiteindelijk word ik toch wel bijna elke blog ergens genoemd, al is het in PM muziek stijl;)

Deepak

Opzich een goed weekie zou ik zeggen..
Ik hou je blogs in de gaten..
dude heb je geen mail adress op je werk ofzo waar ik je op kan mailen als ik op mijn werk niks te doen heb..?? Mail je mail maar naar mijn mail dan mailen we via de mail wel oke??

Wilco

Deepak, ik heb geen werkmail, om de 1 of andere reden vond mijn baas dat niet nodig..prima, zeg ik, maar dan check ik wel regelmatig mijn persoonlijke email en die heb je wel neem ik aan, dus:

Als je me wil mailen, mail dan je mailadres naar mijn mail, dan mailen we via de mail!

Ciao!

Eline

He vriend, alweer hele tijd geleden dat ik je sprak, maar hoorde van Lesley al dat je em naar t buitenland gesmeerd was :P hee slim ;) zo te lezen heb je het aso relax daar!!!
kuss

Wim

Joehoeee...eeuwige roem voor mij :p
Huize kantershof is verleden tijd voor beide van ons vriend.. hehe..
Mevr. Ivanka was niet blij ;)
Oh ja, en bedankt voor het meehelpen van de muur in de woonkamer weer wit te sauzen hehe..
Liefs :p

Peter

Nee zijn onze mooie teksten van de muur?????

Wilco

Gelukkig hebben we de foto's nog..

Astrid

He W,

Volgens mij heb jij het vreselijk naar je zin.Leuk om je blogs te lezen.
Hier nog steeds hetzefde.Huis nog niemand geweest.Wordt wel tijd.Wil dat mooie Cyprus ook wel eens zien.
Dikke kus

Je vadertje

He W.
Het is inderdaad leuk je blogs te lezen. Blijven we goed op de hoogte. Lukt het nog met je stage en zo. Ik lees alleen maar de leuke dingen. Wel leuk om te horen trouwens dat je je goed vermaakt. Ik weet alleen niet meer wie wie allemaal is, maar goed je kent je vader.

Vermaak je nog en we spreken elkaar weer. Dikke kus van je vadertje.

Natas

Whoehaaa je hebt het daar echt supergoed hahaha.
Lekker feesten, zon, zee, strand, cocktails, volop meiden ;) (jammer dat er 1 verloofd was en de ander er niet meer is....) Maar jou kennende vind je wel weer een nieuwe :P

Kus!! (uit Amerika :) )

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!