Wilco living it up@Cyprus!

Dag 52: NAPA BABY!!!

Een klein beetje vertraging, gisteren was het hier pinksteren en had ik een dagje vrij. Ipv men blogje te schrijven heb ik de hele dag op het strand gehangen, nu prop ik het bloggen even gauw in mijn lunchpauze.

Sealed

Er is een hoop gebeurd sinds de laatste keer dat ik geblogd had, dus ik kan niet alle details meer zo goed herinneren. Wat ik nog wel weet is dat Anna en ik afgelopen dinsdag weer eens besloten er een pier-avontuurtje van te maken bij Guaba. Toen we er genoeg van hadden, moesten we weer van de pier af zien te komen en aangezien de trap ongeveer een halve meter in het water staat, moet je of slippers dragen of je schoenen uitdoen. Mijn schoenen uitdoen had ik die keer daarvoor al geprobeerd, met als gevolg dat ik ze niet meer aan kon doen omdat het zand bleef plakken aan mijn natte schoenen. Geniale Wilco bedacht een geniaal plan. De uitwerking is uiteraard à la Wilco......

Undecided

Het trappetje is ongeveer een halve meter lang, de afstand tussen het trappetje en het water ongeveer 1 meter. Anderhalve meter verspringen met een hoogteverschil van 1 meter (het trappetje is natuurlijk hoger dan het strand), Wilco denkt: Je hoeft geen Olympisch goud the hebben om dat te halen.....There he is, preparing for his jump...he measures his steps...getting mentally prepared...There is the run...the run looks good, OH, A BIG WAVE IS WASHING UP SHORE, HERE GOES THE JUMP, HE LANDS AND................................................SPLASH!!!!!!!!!!

Wilco land op het strand, maar net niet ver genoeg dus springt vol in het water..ZEIK en ZEIK nat........Mission Failed..game over..

Frown

Afgelopen vrijdag stond al een tijdje in mijn agenda gepland: Een tripje naar de andere kant van het eiland, naar een plaatsje genaamd Ayia Napa....(zie kaart)..

Iedereen die in Nederland een jongerenvakantie heeft gehad in de laatste 4 à 5 jaar moet in Chersonissos geweest zijn...geloof me: YOU AIN'T SEEN NOTHING YET!!!!!!

Laughing

Ayia Napa is gebouwd voor feestgangers..het hele centrum bestaat uit barretjes, clubs, lounges en noem het maar op..Het grappige is dat bijna iedere bar een thema heeft..zo heb je de Titanic Bar, Bedrock (flintstones), Hollywood, Castle (middeleeuwen), River Reggae (Jamaica), etc. etc. etc. Ik keek mijn ogen uit...Ik begrijp werkelijk niet waarom GoGo of beachmasters hier 0 aandacht aan besteed..niemand kent het waarschijnlijk maar geloof mij, als Chersonissos je beviel, dan word je verliefd op NAPA!!!!!! Voor iedereen aan te raden dus..Hoewel het nog vrij rustig was (het toeristenseizoen begint in juli), was het toch aardig druk in Castle, een relaxede club met een R&B zaal, en een house-zaal..we hebben de hele nacht heerlijk doorgedanst..voor 40 euro hadden we met zen 6en een shitty apartment geregeld waar we een paar uurtjes slaap hebben gepakt..daarna zijn we naar het prachtige zandstrand van Ayia Napa gegaan..de zee is hier zo helder als glas, en het zand is oogverblindend wit..

Rond een uurtje of 3 's middags gingen we voldaan terug naar Limassol....voor Napa was dit echter geen vaarwel...het was een tot ziens

Cool
Overigens:DEBIEL als ik ben, was ik vergeten mijn batterij van mijn camera te laden voordat we naar Napa gingen..met als resultaat: 2 foto's, batterij leeg
Frown
Pluspunt: lesje geleerd voor de volgende keer..

Goed, mijn lunchpauze is inmiddels wel zo'n beetje over, ik ga weer gauw aan de slag..

Volgende keer zal ik weer wat uitgebreider bloggen, fotos en filmpjes komen er echt aan, sorry voor de vertraging, maar ik kan het niet op kantoor uploaden, en internetcafes zijn duur, en nog steeds geen internet in mijn appartement, ik werk aan een oplossing, ze komen eraan!!


Dikke kus, Wilco!!!!!!

Reacties

Reacties

Astrid

W,

Klinkt en ziet er geweldig uit!!!!!
Hoop echt dat we nog eens langs kunnen komen.
Op moment crisis hier qua huis.Wordt tijd dat het verkocht wordt.
Geniet van alles.
Dikke kus

nicky

en volgende keer wat minder in detail gaan; je halve verhaal gaat nl over een trappetje en je sprong!;)
je krijgt de groeten van ly..
ohja en verhale anna dan.. of zit dat in de volgende blog:P

kus

Natas

WHAHAHAHAHAHAAAA dat trappetje!!!! Had ik wel willen zien.....WHAHAHAHHAA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!