Wilco living it up@Cyprus!

Dag 59: Confession Time

Zo, het weekje is alweer voorbij, tijd om weer te bloggen!

Allereerst huishoudelijke mededeling:

Laura, van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop dat ik met deze boodschap de 'straf' kan verminderen met een half jaartje

Frown

Einde huishoudelijke mededelingenen

Cool

Wie de vorige foto's heeft bekeken, zal ook hebben gezien dat er een meisje genaamd 'Maya' tussen de foto's staat. Ik besefte mij opeens dat ik Maya nog helemaal niet genoemd had in mijn blog. Maya was 1 van de barmeisjes van Guaba en slowly but surely werd ze onderdeel van de vriendengroep.

Na het zoveelste incident met haar baas besloot ze ontslag te nemen en terug te gaan naar Parijs, waar haar moeder woont...Helaas moesten we dus al snel weer afscheid van Maya nemen, maar dat wouden we natuurlijk niet ongemerkt voorbij laten gaan. Daarom hebben we de afgelopen week veel afgesproken en gedaan met zijn allen om Maya een waardig afscheid te geven.

Het begon donderdag, en zoals de meesten van jullie inmiddels wel weten, is donderdag voor Robin en ik voetbaldag. Een vriend van Nima, Andre White uit New York,
had aangegeven ook wel een keer mee te willen doen, en zo geschiedde dat we opeens een publiek hadden bij het wekelijkse uurtje voetbal (Maya, Anna, Nima en Michos(een vriend van Anna).
Nu is de laatste weken het kwik op Cyprus flink gestegen, met als gevolg dat ik aan het eind van de pot kon zwemmen in mijn eigen zweet, men mond zo droog was als de Sahara, en men lichtje bijna uit..
Overigens nog wel een prachtige volley vanaf 15 meter vol onderkant lat binnengeknald, maar dat terzijde

Cool

Wat gaan we nu doen? Vroeg het publiek...zwemmen in de zee, zei Wilco

Laughing

Er is niks rustgevender..dan in het maanlicht..baden...wanneer je zojuist de longen uit je lijf heb gerend..
En ik zag dat het goed was..

Aangezien Maya zaterdagochtend zou vliegen, hadden we met Robin, ik, Anna, Nima, en Maya uiteraard afgesproken om Beer-pong te spelen bij Robin thuis.


Beer-pong: Men neme een grote tafel, 20 bekertjes, wat bier en een pingpongbal. Vervolgens plaats je aan beide kanten van de tafel 10 bekertjes gevuld met wat bier, en plaats deze in de vorm van een pyramide. Vorm teams, probeer de pingpongbal in het bekertje te gooien, en als je raakt, moet de andere partij drinken. Het klinkt leuker dan het is..na 30x een balletje te zien vliegen, wordt het al behoorlijk saai, en dus opperde ik een ander spel te doen. Inmiddels was ook Andre gearriveerd met een vriendin, Nathalie, en besloten we een pak kaarten tevoorschijn te halen: Het meest simpele concept voor een drinkspelletje:

Trek een kaart, doe bijbehorende opdracht..vooral de Bust-A-Rhyme opdracht was nog wel eens lastig, waar 1 iemand dus begint met een zin, de volgende moet daarop rijmen, en de eerste die een fout maakt, moet drinken..Desalniettemin soms zeer hilarisch:

I'm driving in my car, I'm going to the bar, I can see you coming from far, Look out, on the street is some tar, Here you finally are, now I want to lick your star.....

1 van de succesvollere Bust-a-Rhymes

Tongue out

Na een uurtje spelen, een kaartspel dat rook naar bier, en Robin's appartement te hebben verbouwd, besloten we naar Guaba te gaan, waar we helaas aan het einde van een heel gezellige avond Maya gedag hebben moeten zeggen..

Bonne chance en France, Maya! We'll miss you

Frown

Goed, nu ik jullie een aantal keren al heb verteld over Anna, is het tijd om wat op te biechten(zie titel). Zei ik 3 weken geleden nog dat Anna alleen hele goede vriendin is, moet ik dat statement nu toch een beetje bijschaven..Een weekje of 2 geleden is er toch een vonk overgeslagen, en hebben Anna en ik behoorlijk wat tijd er op zitten saampjes..Na goedoverleg is onze status momenteel (en voorlopig) 'togetherish'....jullie mogen er van maken wat jullie willen, maar er vliegen toch wel wat meer vlindertjes in mijn buik dan voorheen ...Ik hou jullie op de hoogte (maar niet van de details

Wink
)..

Afgelopen zondag was Guaba weer aan de beurt, en voor het eerst sinds tijden heb ik het daar niet echt naar mijn zin gehad..De muziek was saai,het was ontzettend druk, en de sfeer bij Guaba wordt steeds minder..Van de vaste klanten van vorig jaar hoor ik alleen maar verhalen dat Guaba niet meer is wat het was, en afgelopen zondag kwam dat nog eens sterk naar voren..steeds meer bobo's komen naar Guaba, en mensen krijgen een steeds korter lontje..Omdat we niet veel zin hadden om nog langer te blijven, zijn we al gauw weer naar huis gegaan..

Aldaar heb ik besloten om eens een keer verstandig vroeg men bedje in te gaan voor another working week

Wink

Kus Wilco

Reacties

Reacties

Natas

Ik wist hethaha!! Was foto's aan het kijken en in al je verhaaltjes komt Anna voor ;) Dacht bij mezelf...goh, zal er wat zijn tussen die 2 ;)

Kus!!

nicky

De PM komt natuurlijk een keer je strot uit! :')

SA Vince

Wilco wilco wilco, luister jonge maat van me.... dat je nou niet alle details op je blog schrijft, kan ik dan nog wel inkomen! Maaaaaar er wel van uitgaande dat die details worden gedeeld met senior Vincent he!
Verder ben ik heel blij voor je, en zal ik jou binnenkort ook een confession doen... vincent heeft namelijk ook vlinders in zijn buik! Maar dat houden we dan nog wel even tussen ons..

Hahaha, xxx vince

JP

Hoe is het met Anna en de vlindertjes? :P

Wilco

Anna is er nog, de vlindertjes vliegen nog ;)

Als het goed is, komt Anna 22 augustus (als ik terugvlieg naar NL voor afstuderen) ook naar Nederland, omdat ze van 1 september tot januari gaat studeren in Maastricht. Dus we gaan kijken of we samen kunnen vliegen :)..

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!